onsdag 21. mars 2012

" SNOP "

Sjå og nyt.


                                              


 

En flott garnpakke med alle de 16 fargene i Ask - farget melert. 100 g av hver farge. (1,6 kg)

Er det noko eg i allefall har nok av så er det vel nett garn men kven kan vel gå forbi eit slikt tilbod.
Denne garnpakken frå Hillesvåg er no på tilbod til 624 kr. Då får ein 40%rabatt på garnet.
Sjekk nettsida ull.no. Dei har eit kjempeflott utval i garn i forskjellige kvalitetar og i ein mengde fargar.
     Ellers er eg no begynt på genseren til Tobias og fyrste lynet Mc queen er komen på plass. Er spent på resultatet.

2 kommentarer:

  1. Så nydelige farger på garnet! Takk for tips om garnbutikk på nett. Må nok snope litt jeg også :)

    Jeg har en 14mnd gammel gutt som er helt vill etter biler. Så det spørs om ikke jeg kommer til å strikke en sånn genser også. Den ser stilig ut. Hvor har du kjøpt oppskriften?

    SvarSlett
  2. Lynet McQueen fann eg på Ravelry og sjølve genseren er hai genseren frå Dale sitt hefte akvariet. Der er genseren strikka i Falk men eg strikkar no i Lerke.

    SvarSlett

Bloggarkiv

Ferien

Ferien
Aure fiska på Gaularfjellet